Volvo Cars си е поставила амбициозната цел до 2030 година да продава само електрически автомобили.

На фона на нарастващия интерес към такива модели шведската марка, която има китайски собственик, представя нова линия електромобили във вторник.

От компанията посочват, че ще направят една стъпка пред конкурентите си, като ще предлагат електрическите си модели единствено онлайн, пише Bloomberg.

"Избрахме да инвестираме в бъдещето - електрическите модели и интернет", посочва главният изпълнителен директор на компанията Хакан Самуелсон. "Изцяло се фокусираме върху това да се превърнем в лидер в бързо растящият сегмент на премиум електромобилите", добавя той.

От производителя искат до 2025 година половината от колите, които продават, да бъдат електрически, а останалата половина - хибридни.

Това решение за Volvo идва, след като компанията и Geely Automobile, която също е под шапката на китайската група Zhejiang Geely, се отказаха от плановете си за по-дълбоко сътрудничество помежду си.