Facebook стартира услуга за магазини, която ще позволи на бизнеса да рекламира и продава продукти на платформите на най-голямата социална мрежа в света, заяви главният изпълнителен директор Марк Зукърбърг.

Ръководителите на компании, които правят платформите по-удобни за бизнеса, ще генерират нови приходи от реклама, дори когато няма ръст на потребителите.

Facebook Shops ще даде възможност на бизнеса да създаде единен онлайн магазин, достъпен както с Facebook, така и с Instagram.

Функцията за плащане ще позволи покупки в приложението. Потребителите ще могат да се свържат с бизнеса чрез приложението WhatsApp, Messenger или Instagram Direct.

Facebook изненада с отлични резултати

Facebook изненада с отлични резултати

Компанията отчете възстановяване на рекламните приходи

Зукърбърг заяви, че най-голямата социална мрежа в света занапред ще работи по-тясно за интеграция на продуктите със Shopify и седем други платформи за онлайн търговия. Той и изпълнителният директор на Shopify Тобиас Лутке обявиха партньорството си във видеоклип, излъчен на живо.

Facebook въвежда и инструмент за свързване на програми за лоялност и функция за пазаруване, показваща тагове на продукти под видеоклипове на живо, което позволява на зрителите да правят покупки, докато гледат. Зукърбърг заяви, че повече от 800 милиона души се включват с видеоклипове на живо във Facebook и Instagram.

2,26 милиарда души използват приложенията на Facebook всеки ден

2,26 милиарда души използват приложенията на Facebook всеки ден

Facebook отчете силно четвърто тримесечие въпреки проблемите

Акциите на Shopify спаднаха след първоначалното стартиране на Facebook Shops, а след това се вдигнаха след появата на Лутке.