Zero Halliburton е специализирана в производството на куфари, предназначени да издържат на чести пътувания. Но пандемията провали някои нейни планове.

"Пътуването в момента не е приоритет за всички", заяви изпълнителният директор на Zero Halliburton Том Нелсън пред Business Insider. "Разбрахме, че докато няма ваксина, хората няма да се чувстват сигурни и уверени да пътуват отново."

Нелсън, който се присъедини към 82-годишната компания през 2017 г., прекара тгодини, предефинирайки марката за следващото поколение. Той и екипът прекараха години в задълбочени проучвания, разработвайки три нови функции за патент и създавайки изцяло нова продуктова линия.

Zero Halliburton пусна своя алуминиев куфар през 1938 г. Тридесет години по-късно той стана първият куфар, който се приземи на Луната. През 20 век марката става синоним на лукс и дизайн. Но когато 21-ви век наближи, компанията разбра, че се нуждае от ребранд.

"Основната аудитория за нас е един и същ потребител", каза той. "Индивид, който е индивидуалност, който върви по собствения си път."

Компанията пусна нова колекция през януари, след месеци на редизайн. "Имаше голямо вълнение сред нас, че най-накрая ще успеем да възобновим тази колекция", каза Нелсън. "Всички се чувствахме добре и развълнувани", каза той.

Как ще изглеждат пътуванията след като отмине кризата?

Как ще изглеждат пътуванията след като отмине кризата?

Да очакваме ли спад и в цените на хотелиерските услуги?

Тогава обаче идва пандемията и компанията трябва да се подготви за свят без пътувания. По време на ранните етапи на пандемията фабриките започват да спират. Нелсън заяви, че за щастие, компанията е доставила всички свои стартови продукти до своя склад преди пандемията, но очаква въздействие върху предлагането да продължи още време.

Междувременно Zero Halliburton се фокусира върху стратегията си за електронна търговия и дигитален маркетинг.

Много компании през това време започнаха да се облягат на социалните мрежи, тъй като магазините по света са затворени. Нелсън заяви, че е уверен, че дигиталната стратегия на компанията ще му помогне през това време и че свързаността с хората ще бъде от полза, когато пътуването започне да се възстановява отново.

"Промяната ни от бизнес на едро към бизнес с директния потребител се е случи. Тя започна преди около 18 месеца. Така че ще се наложим в това направление още повече през тези времена."

Вместо да намали цената на куфарите си, компанията също е решила да дари 15% от постъпленията. Създават и проекта MISSION SUN, където даряват 100 ярко жълти куфари и 300 маски на медицински персонал.

"Ярко жълтите куфари представляват позитивност и жизнерадост и оптимизъм", каза Нелсън и добави, че продажбите са надхвърлили очакванията на компанията.

Въпреки факта, че пандемията удари силно линията на компанията, Нелсън заяви, че се надява потребителите да се връщат към този период и да видят, че Zero Halliburton се е постарала да помогне на другите по време на този тежък период.

Пътувания за стотици милиарди: Полетите, които носят най-много приходи на авиокомпаниите

Пътувания за стотици милиарди: Полетите, които носят най-много приходи на авиокомпаниите

В топ 10 много сериозно присъствие имат тези, извършвани от едно европейско летище

Той знае, че вероятно ще минат години, докато хората успеят да пътуват пълноценно и дори когато хората се върнат към обичайните си ваканции, начинът, по който го правят, може никога да не е същият. "Мисля, че ще продължим да работим ден за ден", каза той. "Но в същото време имам голяма вяра в желанията на хората да продължат напред и да подобрят живота си. Бизнесът ще се вдигне на крака, но ще отнеме известно време" заяви още Нелсън.