Още една от водещите вериги у нас въвежда т.нар. каси са самообслужване, на които клиентите ще могат да маркират сами своите продукти и да ги плащат без намесата на касиер. Kaufland България въвежда пилотно такива в обекта си в столичния квартал "Банишора", като касите там вече работят. 

На тях потребителите ще могат да сканират взетите от тях продукти, да ги опаковат и да ги платят, като те имат опция да го направят с карта, но и в брой. От веригата посочват, че клиентите ще могат сами да проследяват сметката си, да пазаруват по-бързо, а и да разчитат на по-добра дистанция от останалите хора в магазините. 

"Подробни указания показват нагледно на мониторите пpeд клиентите всяка стъпка, която cлeдвa дa бъдe изпълнeнa - по достъпен и разбираем начин. С едно натискане на монитора може да се заяви и нужда от съдействие от персонала, който е на разположение. По този начин се спестява от времето за чакане на дълги опашки, избягва се скупчването на много хора и по-лесно се организира хигиенизирането на самите устройства", обясняват от Kaufland България.

При необходимост, потребителите ще могат да връщат стоки, закупени по този метод, като за целта трябва да запазят касовата си бележка. 

Kaufland отбелязва 15 години от стъпването си на българския пазар

Kaufland отбелязва 15 години от стъпването си на българския пазар

Според плановете на веригата, през тази година още магазини в нейната мрежа ще бъдат снабдени с каси за самообслужване.

"През последната година сме повече от всякога досега чувствителни за начина, по който пазаруваме. Мерките за безопасен и спокоен престой на наша територия се съблюдават изключително стриктно, но ние вярваме, че нововъведението ни ще е още една възможност за по-лесното им спазване. Системите за самообслужване са съобразени със съвременното поведение на клиентите и са създадени, за да улеснят процеса на пазаруване", посочва изпълнителният директор на веригата у нас Иван Чернев.

Kaufland България е една от водещите ритейл компании на българския пазар, като тя има 60 обекта в 34 града в страната. Тя оперира в страната от 2006 година, като към момента за нея работят повече от 6400 служители. 

През последните 3 години още няколко вериги в България въведоха каси за самообслужване. През 2018 година това направи компанията T Merket, а през миналата година такива каси в свои обекти пуснаха и от Billa България.

BILLA откри първия си магазин с каси за самообслужване

BILLA откри първия си магазин с каси за самообслужване

Инвестицията в обекта в Пловдив е над 2,3 млн. лв., като той открива 40 нови работни места