Милионите хора, които сега внезапно започнаха да работят от вкъщи заради разпространението на новия коронавирус, доведоха до огромен скок в търсенето на услуги за виртуално свързване. И това не остана незабелязано от компаниите, предлагащи такива услуги.

Американският гигант Microsoft заяви, че в някои силно засегнати от коронавируса райони е регистрирал 775% скок на месечните потребители на услугата си за сътрудничество и комуникация Microsoft Teams. Такъв район за компанията се оказва Италия, където предвид високата смъртност се прилагат засилени мерки за социално дистанциране, пише Forbs.

Докато си стоим вкъщи, индустриите "страдат". Но тази печели от ситуацията

Докато си стоим вкъщи, индустриите "страдат". Но тази печели от ситуацията

Компаниите от сектора се готвят за по-добри резултати от очакваното

Microsoft Teams е регистрирал общо над 900 милиона минути в срещи и разговори на ден, генерирани от 44 милиона ежедневни потребители в рамките на една седмица.

Microsoft също така предлага и виртуален десктоп софтуер, който позволява на служители да репликират своите служебни и домашни компютри и други устройства, така че да работят от вкъщи. Използването на тази услуга се е утроило от началото на здравната криза около коронавируса.

През изминалата седмица търсенето на полезния за бизнеса аналитичен софтуер за визуализация на данни Power BI, също собственост на Microsoft, се повиши с 42%. Според гиганта бизнесът и правителствените агенции по света значително увеличават използването на софтуера, за да визуализират и споделят графики и други, свързани с актуалната информация за разпространението на огнищата на заразата.

Услугата за видео и аудио обаждания Skype вече има 40 милиона потребители, като увеличението за месец е със 70%. Скокът на минутите разговори е от 220%.

Как се забавляват хората по време на световна пандемия?

Как се забавляват хората по време на световна пандемия?

Изолацията може да бъде време за забавление и уединение