Водещият турски моден бранд при търговия "на дребно" LC Waikiki, известен и в България, планира да стане между първите три на пазара на конфекция в Русия при средния ценови сегмент до 2028 година.За целта компанията възнамерява да разшири присъствието си в Русия, чийто пазар предоставя възможности за нейния растеж, коментира шефът на компанията Вахап Кючук пред турския вестник Dünya.

"След изтеглянето от Русия на редица чуждестранни марки, започнаха да се освобождават добри локации, по-специално тези на марки като Zara, H&M, Mark & ​​​​Spencer. Товасадопълнителнитърговски площи и то напо-достъпни цени. Имаме възможности за растеж, и ако не бъдат въведени нови ограничения, Русия ще продължи да бъде отлична възможност за турските модни марки", казва бизнесменът.

По думите му, понастоящем компанията има общо 1400 магазина, планира да отвори още 100 тази година и да разшири присъствието си от 56 страни на 60 страни в света. "Предпочитаме естествен растеж без придобивания, в момента нямаме близки планове за покупки на други компании. Бихме искали до 2028 г. да станем една от първите компании на пазара "на дребно" на дрехи при средния ценови сегмент в Русия", обяснява шефът на турската компания.

Той отбелязва, за тази година очакванията са за оборот от общо 5 милиарда долара. В Русия LC Waikiki е представена от магазини на почти 30 локации, включително в Москва и в Московска област.

H&M със значителен спад на печалбата след напускането на Русия

Световен моден бранд, популярен и у нас, със спад на печалбата след напускането на Русия

Завишените разходи са през периода март - май