Revolut навлиза в Съединените американски щати до края на годината, съобщиха от компанията. Стъпването на новия пазар на британския финтех идва благодарение на разширяване на партньорството с Mastercard.

Партньорството ще даде възможност на Revolut да внедри някои от най-новите технологии на Mastercard в рамките на своите продуктови предложения, като първоначален пример за това е Mastercard платформата Send.

Споразумението също ще даде възможност на Revolut да постигне своите амбиции в световен мащаб. В основата на тези амбиции е предлагането на финансови услуги на потребителите в САЩ, а до края на годината двата бранда съвместно ще пуснат първите Revolut решения на американския пазар. Глобалната експанзия също ще даде възможност на Revolut да достигне до пазари в Азиатско-Тихоокеанския регион и Латинска Америка, в това число Австралия, Сингапур, Япония, Нова Зеландия, Бразилия и Мексико.

От Revolut съобщиха още, че двата бранда ще си партнират по отношение на най-малко 50 процента от всички съществуващи и бъдещи издадени Revolut карти в Европа.

Потребителите на Revolut в България вече са над 100 000

Потребителите на Revolut в България вече са над 100 000

Компанията стъпи у нас преди едва няколко месеца