Като цяло, продажбите в САЩ на 15 европейски производители на автомобили са нараснали с 2.9% до 103,360 броя. Американските производители отбелязват 13% спад на продажбите си.
Анализатор споделя, че в първите месеци на годината е имало спад в търсенето на някои европейски марки, но като цяло тенденцията е възходящата. „Луксозно позиционираните продукти се справят добре във всяка индустрия, особено в автомобилния свят".
Победите на германските Volkswagen и BMW в САЩ им помагат да компенсират свиването на националния пазар. Асоциацията на германските производители на автомобили понижиха прогнозата си за продажби в страната за 2007, след като през първото полугодие продажбите се сринаха с 9%.
Все пак европейските марки държат един малък дял от американския пазар и ръстът от 0.4% води до дял от едва 7.1% през юни. Азиатските производители през месеца постигнаха рекорд с 42,7% пазарен дял в САЩ, а делът на американските компании пада до 50.3%, най-ниско равнище някога.
Най-големият производител на автомобили в Европа Volkswagen е регистрирал 15% ръст на продажбите в САЩ през юни, главно благодарение на малките коли Eos, Jetta и Rabbit.
BMW регистрират 6% ръст на продажбите в САЩ.
Porsche формират повече от една трета от глобалните си продажби тъкмо в САЩ. Те са заявили, че търсенето на автомобилите им през юни в Америка се е качило с 14%, главно благодарение на подобрената версия на Cayenne SUV.
Други луксозни европейски марки отбелязват спад в продажбите: Mercedes-Benz на DaimlerChrysler (- 5,8%) и Audi (-3,1%) през юни.
КомБат
на 06.07.2007 в 10:08:25 #2А Лада?
grem
на 05.07.2007 в 22:27:44 #1Па барем да бехте сложили снимка на Volkswagen и BMW тогава.