Хората пият все по-малко алкохолни напитки, показва последният доклад за сектора. В световен мащаб пазарът е намалял с 1.3% през 2016 г., сочат данните на IWSR.
Основна причина за глобалния спад е сривът в продажбите на бира, които записват 1.8% намаление. По-малко пиво купуват в Китай (с 4.2%), Бразилия (5.3) и Русия (7.8%).
Увеличение в консумацията се забелязва само при напитките с високо алкохолно съдържание като водка и уиски, където продажбите записват минимален ръст от 0.3%.
Продажбите на вино намаляват с 0.1%.
След години на ръст сайдерите също тръгват в обратна посока, като през 2016 г. са продадени с 1.5% по-малко, отколкото година по-рано.
 
        
        
        
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
             
                


 
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         USD
 USD CHF
 CHF EUR
 EUR GBP
 GBP 
    
    
 
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
						 
                                             
                                                                             
                                                                             
                                                                             
                                                                             
                                                                             
                                             
                                                                             
                                                                             
                                                                             
                                                                             
                                                                             
                                             
                                                                            