След като наскоро най-голямата компания , предлагаща услуги за споделяне на мастни домове Airbnb посрещна половин милиардния си гост, сега платформата планира да инвестира и в индийския пазар.
Компанията възнамерява да инвестира до 200 милиона долара в стартиращата верига хотели в Индия - OYO. Това е част от плана на Airbnb да работи съвместно нови фирми за настаняване и хотелиерски услуги на индийския пазар, като ги включи към платформата си, пише Reuters.
Инвестицията ще предостави достъп на американците до различни франчайзингови или наети хотели и ще бъде от полза за потребителите, които се опасяват да отседнат в чужд дом.
Развиващите се пазари като Китай и Индия са едни от най-силно привличащите туристи на платформата на Airbnb. Хотелиерската верига OYO e привлякла над $1 милиард инвестиции, от които SoftBank. Очаква се възвръщаемостта за инвеститорите да се утрои в рамките на година, тъй като компанията се разраства, както на местно, така и на международно ниво.
А влиянието и популярността на Airbnb и достъпът до местни общности откриват нови възможности за OYO.