През последната фискална година BILLA България бележи увеличение в генерирания брутен оборот с 11,06% спрямо 2014 г., съобщиха днес от компанията.
Размерът на регистрираните брутни приходи от продажба на стоки възлиза на над 683 млн. лв. и значително надвишава планираните стойности. Финансовият резултат на компанията за 2015 г. е положителен и осезаемо по-добър от очаквания.
През 2015 г. броят на магазините от веригата се увеличил със 7. В момента компанията разполага със 102 супермаркета на българския пазар и осигурява работа на 4370 служители. Това поставя веригата сред 10-те най-големи работодатели в частния сектор в страната.
„Особено радостно е, че двуцифреният ръст практически е постигнат от съществуващите филиали, тъй като повечето откривания бяха осъществени в средата на декември 2015 г.“, коментира Бойко Сачански, управител на BILLA България. „2015 г. бе повече от успешна за нас. Сами виждате ръста в продажбите ни в сравнение с 2014 г.", допълни той.
Чрез ритейл марката BILLA, REWE International AG (част от германската REWE Group) управлява супермаркет бизнеса на REWE Group в 7 държави от Централна и Източна Европа (България, Хърватия, Чехия, Румъния, Русия, Словакия и Украйна) от Винер Нойдорф в Австрия.
Продажбите на тези пазари са нараснали с 5,63%, като BILLA България е с най-висок ръст от всички поделения на групата, следвана от Русия с 9,61%.