Българската компания за авангардни технологии за дистанционно следене на кошери и иновативни бизнес модели за търговия с пчелни продукти Бии Смарт Текнолоджис АД планира да излезе на "Пазара за растеж на МСП", наречен BEAM (Bulgarian Enterprise Accelerator Market).

Компанията цели да набере до 1.2 млн. лв. допълнителен капитал, като за целта на насроченото за 28 юни 2022 г. Общо събрание на акционерите е предвидено приемане на решение за излизане на BEAM пазара чрез първично публично предлагане на до 43 636 нови акции.

Българската Fashion Supply подготвя IPO на BEAM пазара

Благоевградска компания за нестандартни облекла подготвя IPO за 4 милиона лева

Производителят е партньор на MS Mode, The Sting, Miss Etam, Terranova

Първичното публично предлагане е планирано да се проведе в първата половина на юли 2022 г. с водещ мениджър по емисията - ИП "Първа Финансова Брокерска къща". Съветници по емисията са инвестиционния посредник, Адвокатско дружество "Токушев и съдружници" и Адвокатско дружество "Димитрова, Стайкова и партньори.

През 2015 г. компанията започва разработването на ключовата си технология за дистанционен мониторинг, която излиза на пазара чрез сензорното устройство BeeBot. Като една от първите компании в света, предлагащи решение за оптимизиране на работата на пчеларите, Бии Смарт Текнолоджис АД успява да достигне до клиенти на 5 континента и да получи признанието на авторитетни състезания като е Глобален финалист на Chivasthe Venture, Bestio Tstartup CESA и финалист в Hello Tomorrow. Това привлича интереса на фондовете за рискови инвестиции NEVEQ и ELEVEN, които реализират Pre-seed и Seed рундове в компанията.

Рафинерията на Saudi Aramco подготвя IPO за $1 милиард

Рафинерията на Saudi Aramco подготвя IPO за $1 милиард

Компанията произвежда 1,2 милиона тона петролни продукти годишно

Технологичните решения, които компанията, предлага се увеличават с продукти като HiveBase - интелигентна везна за кошери, и HiveAssistant - интерактивен портал за анализ на състоянието на кошерите. В момента техническият екип е ангажиран с мащабен пан-европейски проект Hiveopolis, в който заедно с 6 престижни университета от Европа дефинират пчеларството на бъдещето чрез радикални технологични иновации.

Бъдещето на храната

Моделът на Бии Смарт Текнолоджис АД дава възможност пчеларите, корпорациите със зелена политика и клиентите на пчелни продукти да се обвържат в една устойчива екосистема. Чрез технология, електронна търговия и фокус върху клиентското преживяване, компанията има работещ бизнес модел, който планира да разраства в Европа през следващите 2 години.

От началото на 2022 г. са реализирани ключови партньорства с международното НПО The World Bee Project, EiTRaising Food Stars и мрежата на Endevor. След натрупване на опит в България, излизането на Европейски пазар е логичната следваща стъпка, която се планира в последните 6 месеца. Прогнозите на компанията са да реализира близо 2000% ръст и годишен оборот около 10 милиона лева в следващите 3 години.

Ключовите дейности в плана на Бии Смарт Технолоджис АД са разширяване на екипа с топ международни кадри, инвестиция в партньорска и клиентска мрежа и производство.

Сладък бизнес с кауза

Българската Do IT Wise ще бъде придобита от компанията за дигитални услуги Inetum

Inetum придобива българска компания и се превръща в нов глобален лидер в управлението на корпоративни услуги

Комбинацията ще създаде нов глобален лидер в областта на управлението на корпоративните услуги и дигитализацията

През 2019 г. компанията разпознава нуждата да генерира стойност в различни направления, за да успее да създаде устойчива екосистема и да реализира голяма си мисия - да опази пчелите. Така се ражда първата по рода си услуга в България - "Осинови кошер". Тя съчетава в себе си електронната търговията с мед и дигитално преживяване, което те наричат "Ефектът Тамагочи". Компанията доказано създава високо ниво на доверие сред клиентите си чрез прозрачен бизнес модел. С осиновяването на кошер всяко семейство или компания получава определено количество истински, лабораторно тестван мед в дома си, възможността да посетят своя кошер, персонални етикети и интерактивен клиентски профил. Само за 2 години компанията достига до клиентска база от 20 000 човека и над 100 корпоративни клиенти в България. С обем на търговията от над 30 тона, те са на челни позиции на родния пазар.

Чрез онлайн магазина си компанията успява да увеличи приходите си 28 пъти за последните 2 години.

"Телематик Интерактив България" е компанията с първото IPO за 2022 година на БФБ

Πъpвa ĸoмпaния от игралната индустрия излиза на БФБ и търси 40 милиона от акционерите

Дружеството планира да раздава 40% от бъдещата си печалба под формата на дивидент

"Ръстът от 28 пъти показва как чрез иновативен абонаментен модел се създава устойчив пазар в един консервативен сектор като пчеларството", коментират от компанията.

За да задълбочат своя ефект, се развиват няколко големи проекти под шапката на "Истински мед". Пчеларският университет е първи по рода си хибриден пчеларски курс, който е припознат като стратегически проект от Кауфланд България и те решават да го спонсорират. Заедно с експерта диетолог д-р Райна Стоянова, Истински мед реализират и национална информационна кампания за  полезните качества на меда "Yes, honey" през 2022 г. , която е насочена към увеличаване на потреблението на истински мед сред българите.