Стрийминг платформата на Disney - Disney+ е достигнала впечатляващия брой от 26,5 млн. потребители в края на четвъртото тримесечие на 2019 г., посочват от компанията. Това е с почти 6 млн. абонати повече от предварителните прогнози, посочват от Zero Hedge, припомняйки, че платформата за спортен стрийминг на Disney - ESPN+ има 6,6 млн. потребители, а Hulu - 30,4 млн. абонати.

Disney покорява рекорди: Стрийминг услугата им трупа по 1 милион нови абонати дневно

Disney покорява рекорди: Стрийминг услугата им трупа по 1 милион нови абонати дневно

Мобилното ѝ приложение е донесло приходи от над 5 млн. долара от 12 ноември досега

По думите на главния изпълнителен директор на гиганта Боб Айгър, който обяви началото на втори сезон на "Мандалорианецът" (в който участва неправилно нароченото за "бебе Йода" същество, превърнало се в интернет хит) през октомври, представянето на платформата е "изключително успешно" и "надхвърлящо дори и най-добрите ни очаквания". Според него нормата на конвертиране на абонатите на безплатната услуга в платени потребители също е по-добър от очакванията.

Снимка 455194

Източник: Instafram / markdraws

Средната доходност от един абонат на Disney+ е 5,56 долара, от ESPN+ - 4,44 долара, а от Hulu SVOD - 13,15 долара. Най-много гигантът печели от абонатите си за услугата Hulu Plus Live TV, всеки от които ѝ носи по почти 60 долара. Общите постъпления на подразделението Direct-to-Consumer and International нараснаха до 4 млрд. долара за 2019 г. спрямо 900 млн. долара през година по-рано. Но и оперативната загуба също се изстреля - от 136 до 693 млн. долара. Общите приходи на Disney нараснаха с 36% през последното тримесечие на 2019 г. до 20,86 млрд. долара, колкото очакваха и анализаторите.

Disney+ застига конкурентите си с 41 милиона изтегления за 2 месеца

Disney+ застига конкурентите си с 41 милиона изтегления за 2 месеца

Платформата е генерирала почти $100 милиона за първите 60 дни

През тази и следващата година плановете на Disney включват експанзията на все повече пазари - тя се очаква да стъпи в някои страни в Западна Европа и Индия в края на март, а през 2021 г. ще достигне и до Латинска Америка.