Стрийминг платформата на Disney - Disney+ е достигнала впечатляващия брой от 26,5 млн. потребители в края на четвъртото тримесечие на 2019 г., посочват от компанията. Това е с почти 6 млн. абонати повече от предварителните прогнози, посочват от Zero Hedge, припомняйки, че платформата за спортен стрийминг на Disney - ESPN+ има 6,6 млн. потребители, а Hulu - 30,4 млн. абонати.
По думите на главния изпълнителен директор на гиганта Боб Айгър, който обяви началото на втори сезон на "Мандалорианецът" (в който участва неправилно нароченото за "бебе Йода" същество, превърнало се в интернет хит) през октомври, представянето на платформата е "изключително успешно" и "надхвърлящо дори и най-добрите ни очаквания". Според него нормата на конвертиране на абонатите на безплатната услуга в платени потребители също е по-добър от очакванията.
Източник: Instafram / markdraws
Средната доходност от един абонат на Disney+ е 5,56 долара, от ESPN+ - 4,44 долара, а от Hulu SVOD - 13,15 долара. Най-много гигантът печели от абонатите си за услугата Hulu Plus Live TV, всеки от които ѝ носи по почти 60 долара. Общите постъпления на подразделението Direct-to-Consumer and International нараснаха до 4 млрд. долара за 2019 г. спрямо 900 млн. долара през година по-рано. Но и оперативната загуба също се изстреля - от 136 до 693 млн. долара. Общите приходи на Disney нараснаха с 36% през последното тримесечие на 2019 г. до 20,86 млрд. долара, колкото очакваха и анализаторите.
През тази и следващата година плановете на Disney включват експанзията на все повече пазари - тя се очаква да стъпи в някои страни в Западна Европа и Индия в края на март, а през 2021 г. ще достигне и до Латинска Америка.