Германската верига за продажба на обувки Deichmann планира да разшири магазинната си мрежа в България през тази година, съобщиха от дружеството. Компанията към момента разполага с 16 магазина, като идеята е те да се увеличат до 20. За миналата година компанията отчита и повишение на оборота от бизнеса й в страната.

След като през миналата година веригата Deichmann откри нов магазин в софийския търговски център Paradise Center, през тази ще продължи експанзията си. От компанията съобщиха, че до края на 2014 г. ще бъдат открити четири нови обекти. Два от новите филиала ще бъдат в столицата, където в момента компанията има общо седем магазина. Планирано е и отварянето на втори обект във Варна. Четвъртият нов магазин през тази година ще бъде в Плевен, където дружеството засега не присъства.

От Deichmann съобщиха още, че през миналата година са отчели леко повишение на оборота. През 2013 г. компанията е продала над 560 хил. чифта обувки, което според данни на дружеството почти се равнява на нивото от предходната година. Приходите от търговията са за 26.1 млн. лв., което е повишение от около 1.3%, или 322 хил. лв.

Германската верига Deichmann стъпи на българския пазар през 2009 г., като тогава обяви плановете си за развиване на магазинна мрежа в по-големите градове. Дружеството разполага с 3500 магазина в 23 държави, в които през миналата година са продадени 167 млн. чифта обувки и е постигнат оборот от 46 млрд. евро. През 2014 г. Deichmann планира да стъпи за първи път в Русия.