Най-голямата верига за кафе-барове в САЩ Starbucks Corp. предвижда в дългосрочен план да увеличат обектите си до 40,000 от предходно планираните 30,000. От ръководството на фирмата са споделили, че пазарът в Щатите може да поеме допълнително обекти на веригата, като все повече се гледа и в международен план. 

Компанията, която на някой места в големите градове на Америка е преобладаваща, предвижда да има 20,000 кафе-барове в САЩ, а останалите 20,000 да са в различни точки по света. Предишното набелязано ниво от 30,000 обекта също беше равно разпределено между САЩ и Света.

През 2006 г. Starbucks имат 12,241 обекта и годишни приходи от $7.8 млрд. От компанията са споделили, че таргет-групата на клиентите им се разширява непрекъснато, като все повече жени, по-ниско образовани и от латино произход хора купуват стоките на Starbucks.

Президентът на компанията предвижда да има 14,641 обекта до края на фискалната 2007 г. Той допълни, че в момента не използва и 50% от предоставените му възможности за печалба в САЩ.

Акциите на компанията, която вече е своебразен символ на потребителите в Америка, се покачиха с $2.52 или 7% до нивото $38.48 на вчерашната борсова сесия. В сряда пък Starbucks направи шеметно рали с 6%, което надмина всички очаквания на анализаторите.