Балканфарма посреща предизвикателствата на глобалния фармацевтичен пазар
Нdo 400 от регистрираните в страната лекарствени средства са производство на Балканфарма. Фирмата изнася своя фармацевтична продукция в над 30 страни и същевременно дистрибутира вносни и пълната гама български лекарствени средства на територията на България. Потенциалът на групата Балканфарма се дължи на интегрирането на трите фармацевтични завода Фармация-Дупница, Антибиотик-Разград и Трояфарм-Троян, чиито продукти се ползват с авторитета на качествени, утвърдени и достъпни лекарствени средства от генетичен тип. През юни м. г. Агенцията за приватизация продаде на Балканфарма мажоритарните пакети от трите завода. С покупката се създаде холдинговото обединение, включващо Балканфарма холдинг АД и дъщерните му дружества Балканфарма-Дупница АД, Балканфарма-Разград АД и Балканфарма-Троян АД. Процесът на интегриране на трите завода е съпроводен от реализирането на стратегия за постигане на най-високите световни стандарти - GMP и ISO 9000. Съобразно новия маркетингов подход на фирмата за директно разработване на традиционни и нови външни пазари в компанията е създадено специализирано външнотърговско направление. Балканфарма холдинг има регистрирани външнотърговски представителства в Москва, Киев и Вилнюс, които разгръщат маркетингова дейност на територията на страните от бившия СССР. Предстои регистрацията на външнотърговски представителства в няколко централноевропейски страни. Предвижда се по-широко пазарно присъствие в Прибалтика. Пряк резултат на маркетинговата стратегия на компанията е увеличеният обем на износа. Пазарната политика на Балканфарма е насочена към превръщането на групата в основен износител на висококачествени български лекарствени средства за бившия СССР, ЕО, Източна Европа, САЩ, Близкия изток и Африка чрез стратегическо партньорство с водещи световни и регионални дистрибутори и изграждане на мощна дистрибуторска мрежа от задгранични представителства, ръководени от Balkanpharma Healthcare International.
Архив
/
Балканфарма посреща предизвикателствата на глобалния фармацевтичен пазар