Американският гигант Procter and Gamble смята да патентова редица трибуквени акроними, сред които LOL и WTF, за да ги използва по необичаен начин: при препарати за миене на съдове и сапуни, съобщава CNBC.

Мултинационалната компания, която е собственик на марки като Ariel, Tide, Always, Pampers, Gilette и Head & Shoulders, поиска от Американската служба за патенти и търговски марки да използва LOL (смея се бурно), WTF (какво по дяволите), NDB (не е голяма работа) и FML (проклет да съм).

P&G е подала заявление за използването на четирите съкращения в течен сапун, препарат за миене на съдове, почистващи средства за твърда повърхност и освежители за въздух.

Подобни акроними се използват в социалните медии и приложения за съобщения и са популярни сред труднодостъпната група на милениалите, която може би е по-заинтересована от други продукти на американския гигант, като дезодорантите Old Spice или някои шампоани.

Procter & Gamble купува здравния бизнес на немски гигант за €3,4 милиарда

Procter & Gamble купува здравния бизнес на немски гигант за €3,4 милиарда

Merck продаде наскоро и своя компания със 750 служители в България

Милениалите са много важен потенциален клиент за компаниите, продаващи потребителски опаковани стоки. Инвеститорът активист Нелсън Пелц, който се присъедини към борда на P&G през март, заяви пред CNBC миналата есен, че по-младите потребители не искат марки, подходящи за всякакви обстоятелства.

"Милениалите искат тези малки марки, тези местни марки, към които имат емоционална привързаност", каза Пелц.

Заедно с трибуквените акроними P&G е подала документи за патентоването на търговската марка "Просто и домашно приготвено" в същите категории почистващи продукти.