След като регистрира най-ниския си ръст на абонати от поне четири години през второто тримесечие на тази година, стрийминг платформата Netflix е добавила 4,4 милиона абонати през третото тримесечие, което е почти три пъти повече, в сравнение с  второто тримесечие (1,5 милиона). Това обяви изпълнителният директор на Netflix Рийд Хейстингс, предава Bloomberg.

Финансовите резултати са доста добри. Нетната печалба е нараснала с над 80% до 1,45 млрд. долара през периода юли-септември в сравнение с предходната година. Приходите са се увеличили с 16% до 7,5 млрд. долара.

Корейският сериал Squid Game ("Игра на калмари") се превърна в най-популярното съдържание на Netflix за всички времена и се превърна в истински фурор. Услугата за стрийминг обяви, че сериите са гледани от 142 милиона потребителски акаунта четири седмици след пускането.

Squid Game донесе $900 милиона на Netflix

Squid Game донесе $900 милиона на Netflix

Сериалът изпъква и с ниската си цена за заснемане

По отношение на новите абонати, Азиатско-Тихоокеанският се представя най-силно като е отговорен за половината от попълненията през тримесечието- 2,2 милиона абонати към общия брой.