Nestlé и Starbucks Corporation приключиха сделката за $7,15 милиарда, която ще позволи на швейцарският гигант да продава популярното кафе.
Сделката означава за потребителите най-вече, че собствениците на кафе-машини Nespresso ще могат да си закупуват капсули кафе от Starbucks за вкъщи, коментира при обявяването ѝ BBC. Името на Nestle няма да се появи до това на Starbucks, но сделката може да помогне на швейцарския гигант да подсили бизнеса си в САЩ.
Бизнесът на Starbucks с продажба на кафе генерира около два милиарда долара продажби годишно.
Около 500 служители на кафе-веригата ще се присъединят към екипа на Nestle.
Това е третата най-голяма сделка в 152-годишната история на Nestle. Швейцарската компания има нужда от малко помощ, след като през 2017 година продажбите нараснаха с най-бавен темп за последните две десетилетия.