Coca-Cola ще актуализира на своята машина Freestyle, която позволява на клиентите да избират и наливат напитки чрез смартфон, предава Business Insider.

"Нито един сектор не е пострадал повече от пандемията от ресторантите и развлекателния бизнес", заяви Крис Хелман, вицепрезидентът на Coca-Cola Freestyle.

Хората могат да получат своята напитка с просто сканиране на QR кода на Freestyle машината, без да се налага да изтеглят приложение или да създават акаунт. Така на екрана се появяват опциите за напитка, което позволява на хората да изберат какво желаят да консумират. Целият процес отнема само няколко секунди.

В САЩ има приблизително 52 000 машини Coca-Cola Freestyle. Според Хелман, Coca-Cola планира да внедри безконтактна технология на 50 машини още тази седмица и на приблизително 10 000 до края на лятото. Плановете са до края на годината всички Freestyle машини да използват технология без докосване.

Гигантът работи също с ресторанти, за да предостави други опции за безопасност, като дезинфектант за ръце и други. Хелман подчерта, че все още не е ясно как хората ще реагират на актуализирания на машината Freestyle.

Coca-Cola е на път да постави началото на първата в историята си алкохолна напитка

Coca-Cola е на път да постави началото на първата в историята си алкохолна напитка

Компанията вече е регистрирала името

"Не съм сигурен до колко потребителите ще използват машината с новата технология", каза Хелман. "И аз нямам проблем с това." "За Потребителите може да е много удобно и да искат да го използват непрекъснато или може да бъде само малка част от нашия бизнес", добави Хелман. "Ще видим какво ще стане, в резултат на потребителското поведение", каза той.