Tesla подготвя масивно разширяване на капацитета си за услуги, за да навакса бързия ръст в продажбите. През последните няколко години доставките и производственият капацитет на Tesla нарастват със свирепи темпове. В момента клиентският парк на Tesla достигна над 1 милион коли, пише изданието Еctrek.co

За разлика от повечето други производители на автомобили, които разчитат на трети франчайз дилъри да предоставят услуги на клиентите, Tesla притежава цялата си глобална инфраструктура за услуги, която се опитва да увеличи заедно с продажбите и производството.

През последната една година доставките на Tesla са нараснали с почти 50% на годишна база. Но за същия период от време сервизните центрове на Tesla са се увеличили едва с 12%.

Миналата година Tesla направи няколко изявления, в които обяви, че ще разшири услугите си. Изпълнителният директор Илон Мъск заяви, че планира да отвори много повече сервизни центрове в световен мащаб.

Възнаграждението на Мъск от Tesla достигна почти $12 милиарда

Възнаграждението на Мъск от Tesla достигна почти $12 милиарда

С общо богатство от над 100 млрд. долара, той вече е четвъртият най-богат човек на планетата

Само през последното тримесечие Tesla отвори 20 нови сервизни центъра. Според източници на Electrek Tesla е съобщила на своите слижители, че планира значително да увеличи услугата си през следващата 2021 година с отваряне на поне един нов сервизен център на седмица.

Това означава, че Tesla планира да прибави над 52 нови сервизни центъра към капацитета си през 2021 г. В момента Tesla управлява 466 сервизни центъра по целия свят.

Джером Гилен President of Automotive в компанията наскоро заяви търси недвижими имоти, които компанията може бързо да превърне в сервизни центрове на Tesla.

Новите сервизни центрове ще бъдат разположени там, където компанията наблюдава силно търсене на електромобилите си и където капацитетът вече се изчерпва.

156% ръст на печалбата на Tesla. Компанията ще продаде 500 000 автомобила през 2020-а

156% ръст на печалбата на Tesla. Компанията ще продаде 500 000 автомобила през 2020-а

Резултатите за третото тримесечие надминаха очакванията на анализаторите

Това е добра новина за Tesla, пише изданието. Закъсненията в обслужването са постоянни, както и оплакванията от собствениците на Tesla на някои пазари. На някои места собствениците на електромобили резервират месец по-рано сервизните центрове.

Ако Tesla постигне заложената цел за нов център всяка седмица следващата година автопаркът на компанията може да се удвои за по-малко от 2 години.