Звездата от екшън филми Арнолд Шварценегер е обявен за новото лице на марката собствената марка на Lidl - Parkside за стоки за дома на няколко европейски пазара, включително и за българския.

Под мотото "Вие разбрахте това" звездата от Терминатор се появява в телевизионни и социални медийни реклами за гамата, която включва набор от инструменти "направи си сам" и инструменти за поддръжка на дома - общо около 800 артикула.

"Сила, амбиция, практичност"

В изявление Lidl каза, че Арнолд Шварценегер "съвпада перфектно" с продуктите от гамата Parkside, с думи като "сила, амбиция, практичност и хладнокръвно отношение", свързани с него.

"Тук съм, за да говоря за моите инструменти за успех", казва Шварценегер в рекламата. "Всичко, което някога съм създавал, е било, защото имах силата в ръцете си, точно като вас. Не се страхувах да се проваля, да мисля извън "кутията" - построих нова кутия."

Справяне с пластмасовите отпадъци

Това не е първият път, когато филмовата звезда навлиза в света на търговията на дребно и бързооборотните стоки - през 2019 г. той се обедини със SodaStream в маркетингова кампания, за да насърчи бизнеса и потребителите да се справят с пластмасовите отпадъци, припомня ESM.

"Пластмасовите отпадъци са една от най-големите глобални заплахи и ако не успеем да предприемем бързи и ефективни действия срещу наводнението от пластмаса, ще потънем", коментира тогава бившият губернатор на Калифорния.