Нивото все пак е с 37% по-ниско от продажбите през март 2008 г и продължава серията от 17 поредни месеца на низходящ тренд на годишна база, а и трябва да отчетем че март винаги е бил по-силен, заявиха от статистическата къща.
Сделките са се въврели с годишно темпо от 9.86 млн. бройки, което изненада анализаторите, които очакваха то да бъде около 8.8 млн. бройки. През февруари този показател беше 9.1 млн. бройки достигайки най-ниското си ниво от 1981 г.
Реализираните бройки на GM в САЩ са спаднали с 45% на годишна основа, вместо прогнозираните от анализаторите 48%. Тези на Ford са се понижили с 41%, а на Chrysler 39%.
Американските доставки на Toyota са намалели с 39%. Honda и Nissan отчитат забавяне от съответно 36 и 38%.
Пазарният дял на американските компании е спаднал през март до 45.2% от 49.3% през третия месец на 2008 г. Японските автомобилостроители са увеличили този си показател с 2.7% до 47.1%.
Средните облекчения при покупка на автомобил са достигнали 3.169 долара, което е тъст от 30% спрямо миналата година показва анализ на Edmunds.com.