Пазарът на 3D телевизори ще започне да нараства бързо, въпреки че е налице силен задържащ фактор като недостига на съдържание, предаде TechNews.bg
Според DisplaySearch, продажбите на 3D телевизори ще се увеличат от 3,2 милиона броя през 2010 година до 18 милиона през 2011-та и до 91 милиона към края на 2014 г.
Производителите надминаха себе си с пускането на голям брой 3D модели през миналата година, забравяйки, че телевизорът е само инструмент за гледане, коментира DisplaySearch. Потребителите купуват 3D телевизор, само ако на пазара има достатъчно съдържание за него.
Всички играчи обаче са уверени в перспективите на 3D пазара и полагат максимални усилия, за да активизират доставчиците на съдържание, отбелязва DisplaySearch.
Основният проблем през 2010 година беше това, че към края й на пазара имаше едва 40 филма в 3D формат. Това е твърде, твърде малко...
maxim
на 12.01.2011 в 10:09:42 #1Нека читателят не се заблуждава, че тези мерки имат нещо общо с излизане от кризата. Публичният дълг на Англия (70% от БВП през 2009) е нищо в сравнение с частния дълг на банките (400% от БВП през 2009). В случай на банкови проблеми, частният дълг се струпва върху държавния, затова орязването на бюджета няма за цел да намали публичния дълг. Целта е Англия да може с държавния бюджет да продължи да обслужва дълговете на банките, предимно RBS. Нито държавният, нито частният дълг няма да намалеят, защото растежът на английската икономика зависи от надуване на дълговия балон.