Пазарът на 3D телевизори ще започне да нараства бързо, въпреки че е налице силен задържащ фактор като недостига на съдържание, предаде TechNews.bg

Според DisplaySearch, продажбите на 3D телевизори ще се увеличат от 3,2 милиона броя през 2010 година до 18 милиона през 2011-та и до 91 милиона към края на 2014 г.

Производителите надминаха себе си с пускането на голям брой 3D модели през миналата година, забравяйки, че телевизорът е само инструмент за гледане, коментира DisplaySearch. Потребителите купуват 3D телевизор, само ако на пазара има достатъчно съдържание за него.

Всички играчи обаче са уверени в перспективите на 3D пазара и полагат максимални усилия, за да активизират доставчиците на съдържание, отбелязва DisplaySearch.

Основният проблем през 2010 година беше това, че към края й на пазара имаше едва 40 филма в 3D формат. Това е твърде, твърде малко...