Дигитализирането на търговските процеси може да осигури множество конкурентни предимства за компанията.
Такова предимство е например преминаването към електронни фактури.
Е-фактурирането може да понижи разходите за издаване и доставка на фактурите с до 80%, като в същото време ускори плащанията и подобри отношенията с контрагентите.
Практиката показва, че проектите за електронно фактуриране се изплащат за не повече от година.
Процесът по фактурирането обхваща следните етапи:
- Принтиране, пликоване и изпращане на фактурите;
- Напомняне за плащане;
- Срещане на получени плащания с издадени фактури;
- Архивиране за нужди на одита.
В хартиения свят тези действия са свързани с различни проблеми, които оказват негативно влияние върху търговските процеси и разходите на фирмата. Следователно, въпросът не е дали да се стартира проект за електроннофактуриране, а как той да се реализира, така че да е най-ефективен и оразмерен спрямо нуждите на компанията. Опитът показва, че подценяването, или неправилната преценка могат да доведат проекта до неуспех.
За да бъде успешен проектът, на първо място той трябва да бъде приоретизиран правилно, а компанията трябва да постави постижими и ценово-оправдани цели.
В зависимост от големината на компанията и документооборота, нуждите са различни.
Големите и средни по големина компании, издаващи между 1000 и 10 000 фактури месечно, посочват като основни приоритети следните възможности на системата за електронно фактуриране:
- Пълна интеграция на решението с ERP на компанията;
- Център за помощ, който да осигурява поддръжка на получателите на
- електронни фактури;
- Наличие на възможности за напомняне за плащане, онлайн плащане и равнение.
За малките и микро издатели - с до 1000 фактури на месец, от основно значение са:
- Готов експорт от счетоводната система;
- Уеб интерфейс за проследяване и коригиране на документите;
- Наличие на електронен архив;
- Опростен процес на включване;
- Ниска или нулева цена за интеграция и започване на работа със системата.
eFaktura.bg, продукт на „БОРИКА - БАНКСЕРВИЗ", е директно съвместима с повечето актуални продукти на българския пазар. Това означава, че eFaktura.bg отговаря на нуждите на малките и средни по големина компании, които съставляват 99.8% от съвкупността на нефинансовите предприятия в страната (данни от доклад на ИАНМСП за 2011 г.).
Що се отнася до "Големите" издатели, "БОРИКА - БАНКСЕРВИЗ" разполага с екип, който създава решения според конкретната нужда на компанията. Ние сме реализирали интеграции с водещите ERP системи, каквито са SAP, MS Dynamics, Oracle E-Business Suite, Scala и др.
На последно място, но не и по важност, е изборът на правилния партньор.
Специалистите на "БОРИКА - БАНКСЕРВИЗ" разполагат със значителен опит при внедряването и са реализирали редица сложни проекти, отговарящи напълно на специфичните изисквания на клиентите. Голяма част от процеса на консултиране и предоставяне на стандартни технически средства за интеграция са напълно безплатни, което значително намалява цената за начално имплементиране на eFaktura като решение за електронно фактуриране.
Вие можете лесно да повишите конкурентоспособността на Вашата компания, като станете част от eFaktura.bg. Нашите специалисти ще Ви консултират напълно безплатно как да стане това.
Получете повече информация на адрес <http://www.efaktura.bg>