Фикосота Синтез, Монбат и Диел с най-успешни продукти в чужбина
Христина Машкова
Фикосота Синтез, Монбат и Диел Спорт получиха наградите от конкурса "Родното е модно" за произведени в България стоки, които успешно са се наложили или "пробили" на международните пазари. Церемонията по награждаването с наградата "Златен компас" за отлична ориентация на международните пазари се състоя в столичния хотел "Шератон".
В периода 5-13 декември в Българската стопанска камара постъпиха 26 предложения за номинации, от които жури, включващо представители на БСК, БТПП и СРБ, одобри следните фирми:
В категория "Потребителски стоки":
"Арома" АД – козметични продукти;
"Идеал стандарт" АД – санитарно оборудване;
"Фикосота Синтез" ООД – перилни препарати;
В категория "Индустриални стоки":
"КЕТ" АД – модулни електроинсталационни изделия;
"Монбат" АД – акумулатори;
"Приста ойл" АД – смазочни масла, собственик на Монбат;
Номинациите в третата категория бяха направени от жури, включващо представители на Съюза на издателите в България и Съюза на българските национални електронни медии. Номинираните фирми са следните:
"Арома" АД – козметични продукти;
"Диел Спорт"АД – спортни облекла;
"Идеал стандарт" АД – санитарно оборудване.
Кампанията "Родното е модно" започна в края на април 2005 г. и е част от усилията на Министерство на финансите за стимулиране на българското производство, водещо до повишаване на приходите на хората и хазната, до подобряване на платежния баланс и повишаване на заетостта и жизнения стандарт.
Архив
/
Фикосота Синтез, Монбат и Диел с най-успешни продукти в чужбина