Христина Машкова Фикосота Синтез, Монбат и Диел Спорт получиха наградите от конкурса "Родното е модно" за произведени в България стоки, които успешно са се наложили или "пробили" на международните пазари. Церемонията по награждаването с наградата "Златен компас" за отлична ориентация на международните пазари се състоя в столичния хотел "Шератон". В периода 5-13 декември в Българската стопанска камара постъпиха 26 предложения за номинации, от които жури, включващо представители на БСК, БТПП и СРБ, одобри следните фирми: В категория "Потребителски стоки": "Арома" АД – козметични продукти; "Идеал стандарт" АД – санитарно оборудване; "Фикосота Синтез" ООД – перилни препарати; В категория "Индустриални стоки": "КЕТ" АД – модулни електроинсталационни изделия; "Монбат" АД – акумулатори; "Приста ойл" АД – смазочни масла, собственик на Монбат; Номинациите в третата категория бяха направени от жури, включващо представители на Съюза на издателите в България и Съюза на българските национални електронни медии. Номинираните фирми са следните: "Арома" АД – козметични продукти; "Диел Спорт"АД – спортни облекла; "Идеал стандарт" АД – санитарно оборудване. Кампанията "Родното е модно" започна в края на април 2005 г. и е част от усилията на Министерство на финансите за стимулиране на българското производство, водещо до повишаване на приходите на хората и хазната, до подобряване на платежния баланс и повишаване на заетостта и жизнения стандарт.