Тазгодишното издание на Черния петък, което се проведе в края на миналата работна седмица, е генерирало продажби в размер на 47,6 млн. лв., посочват от eMAG. Дигиталният търговец е продал общо около 340 хил. продукта в рамките на деня.

"В петък, 20 ноември, станахме свидетели на огромен брой хора, които разглеждат електронната търговия като начинът за пазаруване", каза Андрей Попеску, мениджър на компанията за България. "Очакваме тенденцията да се запази до коледните празници."

Така стойността на покупките бележи покачване от 17% на годишна база и от впечатляващите 54% спрямо 2018 г., когато са били реализирани сделки в размер на 37 млн. лв., става ясно от сайта на компанията. Покачването при броя продадени артикули е от 24,5% на годишна основа.

еMAG оперира в България от 2012 г., а през септември тази година отвори и първия си шоурум в София, респективно и в България. Тя продава над 1 млн. стоки, припомнят от Seenews.