Въпреки факта, че обслужващият персонал претърпя някои от най-тежките последици от пандемията на COVID-19, бакшишите, които получават, не са набъбнали от повишените рискове, свързани с работата им. Но преди милениълите да обвинят алчните бейби бумъри, скорошно проучване на CreditCards.com установи, че милениълите и поколението Z са най-малко склонни да дават бакшиши, предаде Zero Hedge.

Според проучването броят на клиентите, които казват, че винаги дават бакшиши, леко е спаднал в новото проучване на бакшишите през 2021 г. в сравнение с анкетата преди година. Междувременно процентът на консумиращите в ресторанти, които казват, че винаги дават бакшиши, намалява с два процентни пункта от 77% през 2019 г. А процентът на клиентите за доставка на храна, които винаги дават бакшиши, е спаднал с четири процентни пункта до 59%, въпреки стремглавото търсене на храна услуги за доставка по време на пандемията.

Тед Росман, анализатор в индустрията на CreditCards.com, заяви, че очаква пандемията да има по-голямо въздействие върху навиците на американците.

"Доставчиците и работниците в хранителната промишленост буквално рискуваха живота си, за да вършат работата си през последните 16 месеца", каза Росман. "Беше изключително трудно да се работи в сферата на услугите."

И въпреки изместването на социалните нрави около бакшишите, изследването установи, че по-възрастните поколения са по-склонни да дават бакшиши.

Проучването установи, че вероятността клиентът да остави бакшиш намалява във всички сценарии, ако той е по-млад. Ето списък на потребителите на услуги, които казват, че дават бакшиши непременно.

В ресторант - 88% от бумерите, 80% от Gen Xers, 58% от милениълите и 56% от поколението Z казват, че винаги дават бакшиши.

Доставка на храна - 75% от бумърите, 65% от поколението Х, 44% от милениълите и 40% от поколението Z казват, че винаги дават бакшиши.

Фризьори и бръснари - 76% от бумърите, 69% от поколението Х, 49% от милениълите и 35% от поколението Z казват, че винаги дават бакшиши.

Шофьори на таксита - 66% от бумърите, 48% от поколението Х, 34% от милениълите и 32% от поколението Z казват, че винаги дават бакшиши.

Хотели - 37% от бумърите, 28% от Х, 20% от милениълите и 18% от Z казват, че винаги дават бакшиши.

Съществува обаче предупреждение за ресторантите, които обслужват предимно по-млада клиентела: когато милениълите дават бакшиши, те са склонни да бъдат малко по-щедри от другите поколения. Например в заведенията за сядане хилядолетия оставят средно 21% бакшиш срещу 20%, оставени от бумерите.