Започна изложението ИНТУРМАРКЕТ (ITM'2007), което се организира за втори път в Москва от фирма Евроекспо.
През 2006 г. в него участваха 790 фирми от 51 региона на Русия и 50 страни, 25 национални туристически представителства. То беше посетено от 70 000 души.
В рамките на изложението 20 март е обявен от организаторите за Ден на България. На този ден няколко групи туроператори от регионите на Русия ще посетят българския щанд, за да се запознаят с новостите в предлагането на българските туроператори.
Председателят на Държавната Агенция по туризъм Анелия Крушкова ще се срещне с Владимир Стржелковский, председател на Руската Федерална агенция по туризъм.
Планирани са и срещи на Крушкова с водещите руски туроператори, които активно разработват българското туристическо направление, журналисти, общественици, ръководители на регионални структури и др.
На изложението се предлагат всички видове туристически услуги: самолетни, транспортни услуги, активна почивка, бизнес пътувания, екотуризъм, образователен туризъм, морски ваканции, SPA туризъм и др. Участват фирми, предлагащи услугите - туроператори, турагенти и превозвачи, туристически издания, национални туристически структури.
България присъства още на първото издание на изложението със самостоятелен национален щанд. Българското участие се организира от Държавната агенция по туризъм, като на българския щанд тази година работят 9 фирми.
Голям интерес в първия ден на изложението са предизвикали българските демонстрации на СПА-процедури. Представени са и възможностите за съчетаване на почивка с балнео и SPA процедури в България.
По предложение на организаторите на отделен щанд едни от най-добри професионалисти от хотел «Хелиос» в к.к. «Златни пясъци» и Българската асоциация по балнеология дават консултации, представят различни процедури и програми, които туристите могат да използват у нас, а фирма ЕКОМААТ ООД демонстрира козметична линия SPA MAAT PRODUCTS.
На българския национален щанд ще има няколко пъти на ден специална програма за посетителите - демонстрация на народни занаяти, етно джаз, дегустации на български вина и традиционни национални ястия и др.
На изложението България се рекламира и на специални банери. Баджовете на 20 000 участници на ITM'2007 са с ленти с логото на България.
По време на двете изложения в Москва ще има и билбордове, ситибордове и банери на централни места в Москва с новата рекламна визия на България.
На MITT'2007 стикери с логото на България ще украсяват всички входове на Павилиона в Експоцентър «Красная пресня», в който се намира българския щанд.
Специално издание на TOUR.BG на руски език ще се разпространява на българските щандове, а във водещите специализирани руски издания TTG-Russia и ТУРБИЗНЕС ще има рекламни карета, които са част от планираната целогодишна рекламна кампания в тях.