Toyota представи на автомобилното изложение в Женева новото поколение на Auris. Компанията прави истинска революция с новата версия на популярния си модел, отбелязват експерти.

Компактният хечбек използва платформата TNGA (като при актуалния Prius), която трябва да осигури повече комфорт и стабилност, както и по-пъргаво управление. 

Друга съществена новост е наличието на две хибридни задвижвания. Първата система, интегрираща 1,8-литров бензинов двигател с вътрешно горене, е насочена към по-спокойните водачи, докато втората - с 2-литров агрегат, има за цел да бъде по-динамична.

Благодарение на новата си платформа Auris има с 2 см по-нисък център на тежестта, както и многораменно независимо задно окачване. Популярният хечбек е пораснал с 20 мм по отношение на дължината, което се дължи на увеличеното междуосие.

Дизайнът е доста по-агресивен в сравнение с предшественика. Най-вече предната част се различава доста от тази на втората генерация - радиаторната решетка е станала по-голяма и вече има по-фина "мрежа", а фаровете и стоповете са с диодна техника.

Снимка 343831

Източник: Toyota

Вероятно продажбите на автомобила в Европа ще започнат още през 2018 година. Производството му ще бъде организирано в завода на марката във Великобритания.

Към момента все още няма снимки на интериора, а изложеният експонат е със затъмнени стъкла, за да не могат обективите да "надзърнат" във вътрешността на колата.

Тоyota следва модата за боядисването на каросерията в два цвята и при Auris. Срещу доплащане покривът може да стане черен, а А-, В- и С-колоните да бъдат решени в черен гланц.

До момента Toyota предлагаше за Auris пет конвенционални и една хибридна версия. С новата генерация това се променя - в бъдеще ще има един-единствен агрегат с вътрешно горене: 1,2-литров бензинов със 116 к.с., а хибридните версии ще бъдат две.

"Мекият" хибрид ще генерира 122 к.с. и ще бъде с работен обем 1,8 л. Ще има и по-мощна модификация с две сърца - 2,0 л и 180 "коня", пише Ауто Bild.