Българският производител на радиатори "КОРАДО-България" сключи договор за маркет-мейкинг с инвестиционния посредник "Елана Трейдинг" АД.

Решението на компанията, известна като една от водещите проактивни, прозрачни и отговорни публични фирми у нас, е резултат от бурното й икономическо развитие и силно представяне на Българска фондова борса през тази година, както и от намеренията й за продължаваща пазарна експанзия и стабилна позиция на капиталовия пазар .

Договорите за маркет-мейкинг са стандартен световен инструмент за подобряване на ликвидността на акциите и балансиране на внезапните промени в пазарната цена, който обаче все още не се използва често у нас.

Какво се крие зад успешните резултати на КОРАДО-България?

Какво се крие зад успешните резултати на КОРАДО-България?

Компанията планира разширяване на дейността си у нас

С бъдещото си взаимодействие с инвестиционния посредник "Елана Трейдинг" АД българското предприятие, в което основен акционер е чешката КОРАДО Груп, се нарежда сред малкото публични компании в България, която ще използва маркет-мейкинга за осигуряване на конкурентоспособна ликвидност на собствените си акции на вторичния пазар, в интерес на малките акционери, с цел намаляване на ликвидния риск и цената на капитала.

Договорът за маркет-мейкинг ще даде възможност на "КОРАДО-България" АД да продължи да си взаимодейства тясно и да използва активно други възможности на капиталовите пазари в близко бъдеще.