Веригата кафенета Starbucks избра първия мениджър на офиса си в Китай, като от ръководството й обявиха намерения да удвоят броя на търговските си обекти в страната до 5000 до 2021 година.

Ръководителят на подразделението в азиатската държава е Белинда Уонг, като тя ще трябва директно да докладва за резултатите там на президента на групата Starbucks Global Retail Джон Кълвър.

Заедно с това от корпорацията очакват през следващата година в Шанхай да открият първия си магазин в Китай за дегустация на различни видове кафе от бранда Roastery and Reserve Tasting Room.

Starbucks дебютира с тази марка в Сиатъл през 2014 година, като в нея потребителите могат да се насладят на премиум кафета и да научат различни методи за приготвянето им. 

Първите обекти на веригата във втората по големина икономика в света отвориха преди 17 години. Днес Китай е сред основните пазари на компанията, която има над 2300 кафенета в повече от 100 града.