Веригата магазини за търговия на дребно в Централна и Източна Европа PEPCO ще отвори първите си магазини на българския пазар в началото на следващата година и планира да има 60 обекта у нас до края на 2021 година. Това става ясно от официално съобщение на компанията.
Лидерът в продажбите на облекла и домашни потреби на ниски цени планира първите магазини да започнат работа през март 2019 година като в следващите шест месеца ще отворят врати общо 11 такива. Те ще бъдат позиционирани главно в градове с население над 10 хиляди души.
Наемането на персонал за тях ще започне през ноември, а до 2021 година от PEPCO искат да тях да работят над 500 служители.
"Радваме се, че засилваме присъствието си на Балканите. Клиентите ни в България ще могат да посещават нашите магазини и то не само в големите градове като София, Пловдив, Бургас и Стара Загора, и да се възползват от предложенията ни", посочва оперативният директор за Централна и Източна Европа Марчин Станко.
"Българският пазар има голям потенциал и съм абсолютно убеден, че търговската концепция на PEPCO ще намери своето място тук. Навлизането ни на пазара ще позволи на клиентите да избират от широк асортимент продукти на много ниски цени съгласно нашата формула "повече за по-малко", казва от своя страна оперативният мениджър за България Драгия Драгиев.
"В момента компанията работи в посока сътрудничество със собственици на търговски обекти за дългосрочно наемане на търговски площи с размер около 500 кв. м.", допълват от компанията.
Към момента веригата разполага с повече от 1500 търговски обекта в 10 страни от региона, включително в Полша, Словакия, Словения, Румъния, Унгария и Чехия. За нея работят над 14 000 души.
Магазините PEPCO предлагат детски, мъжки и дамски облекла, бельо, аксесоари, играчки, декорация за дома, домашен текстил и други. Около 60% от асортимента на PEPCO са облекла (включително обувки и бельо), а 40% са стоки за бита.