Везните все повече се накланят към продажба на основния бизнес на интернет гиганта Yahoo. Доскоро от компанията обсъждаха вариант за отделяне на основната си дейност от останалите. Под сериозния натиск на повечето акционери обаче главният изпълнителен директор Мариса Майер може да бъде принудена да пусне Yahoo директно на пазара.
Само преди месец като най-вероятен изход се смяташе идеята за отделянето на интернет бизнеса на компанията. Целта на това беше да се стимулират приходите. Тогава дори беше представен план как това може да бъде направено.
По думите на запознати със случая окончателното решение все още не е взето, като няма наета банка, която да стартира официалния процес по договаряне с потенциални купувачи, пише Bloomberg.
Те твърдят още, че идеята за отделяне на основния бизнес на компанията е бил стратегически ход от страна на Майер. Неговата цел била да спечели време, за да направи Yahoo по-атрактивен актив, като това включвало намаляване на разходите му.