Колегите ви показват с поведението си, че не сте им приятен или дори се дразнят от вас? Единият вариант е те да са от хората, които се държат по този начин с всички около себе си. Другият обаче може да опира до това, че вие се държите лошо и това е причината те да ви отбягват.

Дори да не го осъзнавате е възможно да имате непрофесионални навици, които са причина за това, пишат от Business Insider. Ето какви могат да са те:

1. Винаги закъснявате за работа;

2. Закъснявате с по 10 минути за всяка работна среща;

3. Обаждате се, че сте болен и заради това няма да отидете на работа, а всъщност не сте;

4. Негативен сте;

5. Не поддържате добра лична хигиена или работното ви място винаги е мръсно и разхвърляно;

6. Разсеян сте, когато трябва да решавате важни въпроси с екипа си;

7. Често прекъсвате хората;

8. Разбирате и знаете всичко;

9. Самохвалко сте;

10. Сутрин се гримирате на бюрото си;

11. Обсъждате личните си проблеми на висок глас и с всички наоколо;

12. Прекалено шумни сте;

13. Говорите на хората, докато са в тоалетната;

14. Постоянно предлагате за купуване някакви неща на колегите си;

15. Натрапвате се с доброволческата работа и даренията, които правите;

16. Напивате се в офиса;

17. Обсъждате визията на останалите;

18. Водите дълги лични разговори по телефона;

19. Държите се високомерно;

20. Навлизате в личното пространство на хората;

21. Псувате;

22. Почуквате с ключове, тактувате си с крак или щракате с химикалка; 

23. Избягвате събирания с колегите извън офиса.