Един от най-големите производители на шоколадови десерти, под чиято шапка са и търговските марки Mars и Snickers, ще спре да рекламира продуктите си на деца под 12 годишна възраст.

Това е първият случай, в който основен производител на хранителни стоки се налага да спре рекламата си пред тази сериозна таргет група. Masterfoods, които също произвеждат Maltesers и Twix са заявили, че ще направят сериозна реорганизация на приоритетите си и ще прекратят рекламата насочена към деца под 12 години.

Ограничителните мерки се взимат заради нарастващите опасения от нездравословно хранене при подрастващите и все повечето случаи на наднормено тегло при децата.

До момента Masterfoods имаше политика да не рекламира продуктите си пред деца под 6 годишна възраст, като сега компанията обеща да описва стриктно енергийното съдържание на всеки свой продукт и броя на калориите в него.