Към 31 декември 2007г. печалбата след данъци на Райфайзенбанк (България) ЕАД достигна 108.61 млн. лева, като нарасна със 62.18%, спрямо края на 2006г, съобщиха от пресцентъра на финансовата институция.
Активите на банката към 31 декември 2007г. достигнаха 5 996,4 млн.лева, което представлява ръст от 53.44%, спрямо същия период на 2006г., като пазарният дял на банката по този показател достигна 10.12%. В края на 2007г. кредитният портфейл се увеличи със 100.86%, в сравнение с 31 декември 2006г. и достигна 3 234,6 млн. лв. Депозитите от фирми и граждани също отбелязаха динамичен ръст от 53.42% до 3 650,5 млн. лв., в сравнение с края на 2006г.
През август 2007г. рейтинговата агенция "Муудис" присъди на Райфайзенбанк (България) ЕАД дългосрочен и краткосрочен рейтинг Baa3/Prime-3 за депозити в чуждестранна валута (равен на рейтинга на Република България) и рейтинг за депозити в местна валута Baa1/Prime-2.
Присъденият рейтинг отразява силната позиция на Райфайзенбанк (България) ЕАД на местния пазар, както и солидните източници за финансиране и адекватната капитализация. Това е допълнително потвърждение за успешното развитие, доброто финансово състояние и стабилност на Райфайзенбанк (България) ЕАД.
Райфайзенбанк затвърди позициите си на една от водещите институции във финансирането на големите фирми в България. Към 31 декември 2007г. отпуснатите кредити в този сегмент (с изключение на малките и средни предприятия) възлязоха на 1 145,5 млн. лева, което представлява ръст от над два пъти, в сравнение със същия период на 2006г.
Райфайзен Лизинг България ООД и Райфайзен Ауто Лизинг България ЕООД имат пазарен дял от 10.53% към 31 декември 2007г., според статистиката на БНБ и данни от Българската Асоциация за Лизинг.
Активите на лизинговото дружество на Райфайзен кумулативно достигнаха 425 млн. лв., което е ръст от 108% спрямо 31 декември 2006г., а лизинговият портфейл се увеличи със 110% до 384 млн. лв.
Към 31 декември 2007г. активите, управлявани в четирите договорни фонда на Райфайзен Асет Мениджмънт (България) ЕАД нараснаха с над 160% до 130,66 млн. лева, което съответства на 14% пазарен дял. Спрямо края на 2006г., през 2007г. клиентската база се увеличи близо 4 пъти.