Доставките на смартфони в Индия са достигнали нов връх, като между юли и септември 39 милиона устройства са били продадени в страната. Това е с 21% повече в сравнение със същия период на предходната година, отчитат анализаторите от International Data Corporation (IDC).
Това от своя страна означава, че Индия вече генерира 10% от световните продажби на смартфони в света, пише сайтът Quartz.
Според официалните данни доставките на мобилни телефони като цяло са нараснали с 30 на сто. Като цяло доставките за тримесечието са над 80 милиона броя, изчисляват от IDC.
Напредъкът до голяма степен идва от продажбите на онлайн търговците, които са доставили 13 милиона устройства или с 35% повече, отколкото година по-рано.
Електронното пазаруване сега отговаря за 37% от продажбите на смарфони в Индия, като дилер е китайската марка Xiaomi, която държи близо половината от продажбите по интернет.
Обобщено брандът вече е готов да изпревари досегашния лидер в страната Samsung, като и двете компани държат по 23,5% от пазара. Трета е Lenovo с 9%, следвана от Vivo и Oppo със съответно 8,5% и 7,9%.