Пазарът на интелигентни носими устройства се разраства с бързи темпове през последните години и се превръща в напълно развита индустрия. International Data Corporation (IDC) представи доклада си за глобалния бизнес с носими устройства за първите три месеца на 2020 година. Резултатите от него показват, че глобалните доставки на носими смарт аксесоари са достигнали впечатляващото число от 72,6 милиона бройки, само през първото тримесечие на 2020 г. Това бележи годишен растеж от 29.7%.

Според доклада на IDC, Huawei затвърждава позицията си на пазара на носими устройства през първото тримесечие на 2020 г., като бележи ръст на годишна база от 62,2%.

В сегмента на смарт часовниците, през първото тримесечие на 2020 г. са доставени 16,9 милиона бройки, което е ръст от 7,1% на годишна база. Huawei се класира на второ място с 2,6 милиона доставени бройки (118,5% на годишна база), което прави Huawei единствената марка смарт часовници с над 100% растеж в продажбите.

Снимка 482138

Данни за пазара на смарт часовници от IDC

"Благодарение на силното онлайн присъствие и тесните връзки с ритейл партньори, Huawei продължава да развива успешна търговска среда за носими устройства" пише в доклада. Освен на китайския пазар, Huawei постига ръст и в Европа, Латинска Америка и други азиатски пазари.

Лидер на пазара остават Apple с 4,6 млн. доставки и пазарен дял от 26,8%.

Huawei Watch GT2: Стилният и умен помощник в спорта

Huawei Watch GT2: Стилният и умен помощник в спорта

Какво предлага новото умно устройство на технологичният гигант?