Google представи широкообхватна нова платформа с по-ниски цени на устройствата си отколкото продуктите на конкурентните компании Apple и Amazon. Причината за изгодните цени са, че компанията се нуждае повече от вашите данни и внимание, отколкото от доларите ви за дадена джаджа, се посочва в материал на "Маркетуоч", цитиран от БТА.

Всички представени продукти ще улавят информация за клиентите, които ги използват. Това пък ще даде по-големи възможности на тези клиенти да се представят точните реклами. Колкото по-умни стават алгоритмите на Google благодарение на допълнителните данни и непрекъснато разрастващите се системи за машинно осмисляне на данните, толкова по-добре насочени ще бъде жизненоважното за компанията рекламиране.

Благодарение на най-новите устройства Google ще може да предлага по-персонализирани реклами, съответстващи повече на интересите и вкусовете на отделния потребител, тъй като ще научава повече на клиентите си например чрез устройството, изпълняващо гласови команди, Google Assistant, конкурент на Siri на Apple. Колкото повече познава теб и твоите навици, толкова по-добре може да пласира рекламните си услуги на марките, които искат вашите пари и имат желание да платят на Google , за да ги получат, отбелязва "Маркетуоч".

Google представи новия си смартфон

Напът ли е Google Pixel да отвее конкуренцията на пазара?

Компанията направи решителна крачка напред

Именно по тази причина Google може да си позволи да пусне джаджите си на по-ниски цени от конкуренцията. Новия смартфон Pixel започва от 649 долара или по 27 долара на месец в САЩ спрямо 649 долара или по 32 долара месечно за съответната версия на наскоро пуснатия iPhone7. Новата високоговорителна система с гласови команди на име Home струва 129 долара спрямо 180 долара за устройството Echo на Amazon. Шлемът за виртуална реалност Daydream View е на стойност 79 долара или с 20 долара по-малко, отколкото Gear VR на Samsung.

Google вероятно ще губи пари от тези устройства, както Amazon, който продава евтини таблети Kindle, за да ви продаде след това продукти, които ще му донесат по-голяма печалба. Google пък се стреми да ви продаде устройствата си, за да храни "рекламния си звяр".