До средата на следващият месец целият свят е вперил поглед в Русия в очакване на това кой ще стане новият шампион по футбол.
И докато феновете в различните краища на Земята тръпнат в очакване, работодателите няма как да са щастливи от това, че няколко седмици играта на терена ще е по-важна за техните служители от работните им задачи.
С общо 64 часа за грубо четири седмици продуктивността в различните страни по света ще спадне в различна степен в зависимост от часовата зона, в която се намират те.
Докато ръководителите на компании от Азия и Австралия могат да си отдъхнат, тъй като мачовете там ще се гледат през нощта, то за тези в Южна Америка Мондиал 2018 може да се окаже сериозен проблем.
От онлайн платформата за статистически изследвания Statista изчисляват, че в Рио де Женейро фирмите ще изгубят над 64 часа в гледане на Световното по футбол. В Ню Йорк ефектът на първенството върху продуктивността също ще бъде значителен, като там могат да бъдат изгубени 60 работни часа в гледане на мачове.
На следващите места с над 30 часа са Лондон, Лос Анджелис, Париж и Берлин. От друга страна Мондиал 2018 няма да има такова отражение върху бизнеса в Шанхай, Токио и Мелбърн.