Представителите от поколението милениум не пият достатъчно бира, което се отразява на брандовете в индустрията.

Според CNBC Goldnam Sachs е понижила прогнозите си за Boston Beer Company и Constellation Brand на база данните, че по-младите потребители не пият толкова алкохол, колкото по-възрастните поколения, както и предпочитат виното и спиртните напитки.

"Разглеждаме промяната в тенденциите при навлизането и потреблението, продиктувани от промяната в предпочитанията на по-младите групи", пише главният анализатор на компанията Фреджа Жуо.

Навлизането на бирата като предпочитана напитка за консумация сред милениалите пада с 1% от 2016 г. до 2017 г. на американския пазар. Междувременно тенденциите при виното и спиртните напитки остават непроменени според рейтингите на Nielsen.

Goldman Sachs очаква общият пазар на бира в САЩ да намалее с 0.7% през тази година.