Изпитвали ли сте някога неприятно чувство в неделя вечер, когато уикендът приключва и понеделник сутринта наближава, а с него и работните ви задължения? С някои добре обмислени промени в ежедневието си, можете да се превърнете в човек, който не само се наслаждава на понеделниците, но и се наслаждава на работата си.

Има хиляди отговори на въпроса защо сте нещастни на работа, но ето три често срещани вредни навика, които могат значително да допринесат за безпокойството ви на работното място. Ако ги ограничите може да се превърнете в човек, който наистина обича понеделниците.

1. Постоянно проверявате телефона си

Независимо дали става въпрос за звънене, вибрация или забавен тон на звънене, мобилните телефони имат повече контрол над нас, отколкото искаме да признаем. Ако установите, че имате навика да проверявате телефона и известията веднага след като станете и стотици пъти през целия работен ден или да проверявате служебните си имейли преди лягане , знайте че не сте единствените, пише Entrepreneur.

Това поведение и навици може повлияе негативно на настроението ви. American Psychological Association has reported findings доказва, че стресът се увеличава при хора, които проверяват често телефона си и отчетените нива на стрес са по-високи за хората, които често проверяват работния си имейл в почивните дни.

Можете да започнете с някои прости, но ефективни навици, за да създадете здравословни граници в това отношение, като изключите известията си и оставите телефона си в друга стая.

11 неща, които уверените хора никога не правят при интервю за работа

11 неща, които уверените хора никога не правят при интервю за работа

Те не бързат, не се извиняват излишно и не се правят на перфектни

2. Не си правите кратки почивки

Ще бъдете по-ефективни и ще увеличите производителността си, ако си позволявате редовни, но кратки почивки. Проучване на Microsoft, направено през 2021 г., показа, че последователните срещи на Zoom са довели до стрес, намалена ангажираност и фокус. Въпреки това, когато хората правят кратки 10-минутни паузи между срещите, стресът се намалява.

Така че си позволете да правите редовни почивки през работния ден, за да правите неща, които ви харесват. Идеята на тези почивки е да правите нещо, което ви харесва - разходка, разговор с приятел, четене.

Как да постигаме успехи: Съвети от 10 известни милиардери

Как да постигаме успехи: Съвети от 10 известни милиардери

Според Бил Гейтс е важно с какви хора се обграждате, Бъфет съветва да инвестирате в себе си, а Зукърбърг да рискувате

3. Не излизате по цял ден

Седенето пред компютъра по цял ден не е във ваша полза, когато става въпрос за вашето психическо и физическо здраве. Kaiser Permanente публикува резултати от проучване от 2020 г. сред повече от 20 000 души, което показва, че хората, които са тренирали повече по време на пандемията, не са страдали толкова от депресия. Според изводите на проучването, ако прекарвате по-малко време на открито има по-голяма възможност да чувствате тревожност.

Ако намалите тези вредни навици в ежедневието си, може да откриете, че се наслаждавате на работата си все повече и повече. Малките промени могат да имат голямо влияние.