6 месеца кастинг, 15 заснети клипа през две напрегнати снимачни седмици, 20 000 евро хонорар за актьора... куче. Така започва историята на една търговска компания, представена и в България, пише Yvox.net

През декември 2005 г. централата на "Германос" в Гърция поръчва на собствения си маркетингов отдел да постави "покрива" на бренда. Компанията е поръчала обстойно проучване на потребителското мнение, което е показало, че огромен брой от изследваните потребители се чувстват изгубени в лавината от сходна и агресивна информация, която ги обърква и затруднява избора им, кара ги да се чувстват несигурни при общуването си с технологиите.

След като проучванията показват, че потребителите имат нужда от автентичност и земно усещане, рекламните консултанти на "Германос" стигат до образа на домашния любимец, който от началото на XX век започва да се използва за символ на най-автентичните човешки усещания и буди доверие в комуникацията, поради което е силно използван в рекламата. По онова време рекламните специалисти интензивно включват кучета в своите проекти.

За разлика от по-"затворените" и себелюбиви котки, кучетата носят със себе си усещане за искреност и непринуденост. Поради това в рекламите кучетата са снимани вътре в помещения главно ако са направили бъркотия - перфектната ситуация за рекламиране на почистващи препарати или прахосмукачки например.

След дълъг шестмесечен кастинг, роденият на Бъдни вечер 2002 г. в Холандия Куки, стана изразител на ценностите на компанията и получи хонорар от 20 000 евро, за да прави нормалната си разходка до магазини от веригата в 15 епизода.