6.5 млн. лв. е предвиденият бюджет за реклама на българския туристически продукт тази година. Тези пари ще бъдат получени чрез МИЕ, който е разпоредител на средства за ДАТ.
Според новия председател, все още борбата за повече средства не е загубена и има шанс агенцията да получи още пари, извън гласуваните в Бюджет 2007 . Според нея обаче за такива средства може да се кандидатства само след постигнати определени резултати.
В тази връзка ще бъде преразгледано участието в международните туристически изложения - къде то е ефективно, от кои няма смисъл, къде трябва да се участва с малки щандове и къде участието на страната ни да се разшири. Има видимо недоволство от изгледа на българските щандове и от неадекватното им разположение на неприемливи места.
Крушкова ще се опита да преустанови практиката половината от предвидените за реклама пари да се изплащат накуп и то в последните дни на годината.
На въпрос на Money.bg дали ще лобира за трансформирането на агенцията в министерство на туризма, Крушкова заяви, че не вижда причина от такива действия и няма особено значение дали туризмът ще бъде управляван от министерство или агенция.
По думите й при добре свършена работа, създаването на министерство на туризма ще дойде съвсем естествено.
Що се отнася до популяризираната от предишното ръководство стратегия за развитие на туризма, Крушкова беше категорична, че това не е никаква стратегия. Всъщност този документ е бил изготвен като документ в техническа помощ по програма ФАР, за него са получени едни пари и изразходването им е трябвало да бъде оправдано. Именно за това този текст е бил трансформиран в т.нар Стратегия за развитие на туризма.