Финансовият директор на компанията Ник Роуз е посочил: "Johnnie Walker се представя като марка- звезда".
За полугодието продажбата на спиртни напитки се е повишила с 13%. За компанията като цяло, оперативните печалби са се увеличили с 8% за шестте месеца до 31 декември, и Diageo повиши прогнозите си за ръст на печалбите за цялата година на 8% от по-рано изчислените 7%.
Все пак печалбата преди данъци за второто полугодие се е смъкнала със 7% до 1.3 млрд. паунда поради по-високите плащания по лихви и продажбата на акции в хранителната компания General Mills.
Популярността на спиртните напитки на компанията в Северна Америка компенсира по-слабото представяне в Европа. Продажбите в Северна Америка са нараснали с 3%, но по стойност са намалели почти със 100 млн. паунда поради слабия американски долар.
Продажбите в Европа са паднали с 2%, след като компанията се отказа да встъпва в ценови войни, особено във Великобритания. „Европа е най-трудното място за нашия бизнес", е посочил Роуз. „В UK не пожелахме да даваме ход на ценови промоции. Заехме твърда позиция по отношение на цената и това ни струва известни обеми".
Поради извънредно топлото време, продажбите на Guinness в Европа са намалели сравнително най-много. Компанията много деликатно намеква за проблеми с продажбите на Гинес в Ирландия. „Като говорим за Гинес, Ирландия е пазарът, на който може да се очакват насрещни ветрове. В UK няма подобни систематични бури. Имаме по-положителни дългосрочни очаквания за Британия".
Временният дивидент е повишен с 5% до 12.55 пенса и компанията възнамерява да върне на акционерите 1.4 млрд. паунда чрез обратно изкупуване на акции, от посочената сума вече са похарчени 700 милиона. Продажбите в международния отдел, покриващ Азия, Африка и Южна Америка, са скочили с 11%, като най-добре са се представили марките скоч Windsor в Южна Корея и Buchanan в Латинска Америка.