Част от китайските марки автомобили вече почти са настигнали европейските коли по качество, обаче имат и слабости. Това сочат като цяло резултатите от проучване, публикувано от Германската организация на автомобилистите (ADAC).
Германските експерти отбелязват високото ниво на безопасност на автомобилите от Китай - повечето от разгледаните модели са получили най-високите оценки в теста за катастрофа Euro NCAP. От ADAC също така отбелязват и високото качество на материалите и сглобяването на китайските автомобили.
В същото време, експертите идентифицират няколко проблемни въпроса. Автомобилите от Китай продължават да имат проблеми с круиз контрола и други системи в помощ на водача, които понякога работят ненадеждно.
Друга слаба страна на китайските коли са мултимедийните сензорни екрани, които реагират бавно на допир, а менюто в мултимедийната система често е с твърде дребен шрифт и с грешки в превода от китайски, посочват от ADAC. При някои модели освен това възникват проблеми с радиото и с климатика, е впечатлението на германските шофьори.
Наскоро германският министър на финансите Кристиан Линднер заяви, че германските производители на автомобили се считат за най-добрите в света - както в областта на превозните средства с традиционен двигател с вътрешно горене, така и сред електрическите превозни средства. Той призова германската автомобилна индустрия да не се страхува от конкуренцията от Китай.
В същото време, министрът отбеляза, че си струва да се обърне внимание на въпроса за възможния дъмпинг от китайски продукти и в тази връзка да се изясни, предоставя ли Китай субсидии на свои големи компании, за да могат да продават автомобилите си на цена под себестойността им.
projekt
на 06.05.2024 в 12:33:30 #1слаби, слаби.....колко да са слваби. щом САЩ и ЕС ревът на умряло, явно са достатъчно добри