Всички знаят, че Ferrari произвеждат едни от най-луксозните и лъскави автомобили. Независимо от скъпите возила обаче от компанията са се насочили към друг не по-малко доходоносен бизнес. Те продават най-разнообразни артикули със своето лого от детски дрехи и играчки до дъски за сърф. Така Ferrari се превръща от автомобилен производител в марка, която може да продаде почти всичко.

В момента от компанията предлагат на феновете си всякакви стоки в официалния си уеб сайт и в общо 32 магазина в цял свят.

В тях човек може да намери различни игри за деца, като от Ferrari са дали лиценз за брандиране на такива продукти на компании, като Lego, Tod's, Electronic Arts и други.
Освен това от автомобилния производител правят пари и от специалния тематичен парк, посветен на тяхната марка, в Абу Даби, Обединените арабски емирства. Той беше отворен през 2010 г., като посещението в него струва 70 долара на човек.

Срещу тази сума паркът предлага незабравими преживявания, като най-бързото бързо влакче в света, което се движи със 150 км. в час. Освен това посетителите могат да си направят шопинг екскурзия в него или да разгледат ретро модели на Ferrari в специален шоурум.

В официалния си сайт пък от фирмата предлагат маркови кожени колани за 230 долара, слушалки на същата цена, спортни часовници за 345 долара, брандирана дъска за сърф за 1,700 долара и много други.

Разнообразните дейности на Ferrari са генерирали приходи от продажби в размер на 474 млн. долара през 2014 г. Онлайн търговията им е донесла още 7 млн. долара. Най-голям дял в печалбата разбира се имат продадените автомобили на обща стойност от 2,2 млрд. долара.

Плановете на бранда обаче са още по-големи. Компанията подготвя своето първично публично предлагане на борсата в Ню Йорк, като прогнозираната печалба от него е около 900 млн. долара. Това ще повиши пазарната цена на Ferrari до 9,8 млрд. долара.