Една малко известна марка завзема спортния пазар в САЩ. Продажбите на класическия аутсайдер в спортното облекло Skechers скачат с неочакван темп.
Марката, която е на пазара от години, често е засенчвана от други гиганти като Nike и Adidas.
Нетните продажби на Skechers за второто тримесечие на годината са се увеличили с 36,4% - почти нечувано число в сферата на продажбите, предаде Bloomberg.
Skechers е надминала Adidas и е втората по големина компания за спортни обувки в Америка. Тя притежава 5% от пазарния дял в САЩ, докато Adidas държи 4,6 на сто, според информация на Wall Street Journal. Все още Nike е с най-голям дял - 62% от пазара.
Благодарение на някои скорошни инвестиции обаче, днес Skechers е една от най-харесваните компании за обувки в САЩ.
Skechers е най-новият печеливш от тенденцията на търсене на спортно облекло за свободно време, като купувачите разграбват дрехи и обувки спортен стил, независимо дали планират да тренират с тях, според WSJ.
Може би се питате каква е тайната на доминирането на Skechers. Тя се крие в силната реклама, насочена към семействата. Марката се насочва към децата, защото те растат бързо и през годината често се нуждаят от нови обувки.
Най-новата рекламна кампания включва певиците Деми Ловато и Меган Трейнър. Това също привлича вниманието на децата и тийнейджърите, но компанията трябва да внимава обувките, които произвежда, да не станат прищявка, която отминава с времето.
Skechers продължава да се разширява в световен мащаб и вече има магазини в Чехия и Нигерия.