Kaufland България откри своя 15-и хипермаркет в София в столичния квартал "Манастирски ливади". За изграждането му са вложени всички технологични иновации, които ритейлърът активно внедрява в ежедневната си работа. Общата инвестиция за новия магазин е 50 млн. лв., като с нея инвестициите в София надвишават 450 млн. лв., а броят на магазините в страната става 65.

"Това е най-модерният ни магазин в България, като в него сме вложили всички технологични иновации, които използваме в нашия бизнес по цялата верига - от строежа и проектирането, през смарт системата ни за планиране и позициониране на стоките, до връзката с клиентите и цялостното клиентско изживяване, което сме подготвили за тях - включително и интерактивен детски кът за най-малките", коментира по време на откриването изпълнителният директор на Kaufland България Иван Чернев.

Снимка 640347

Източник: Kaufland България

Той подчерта, че освен в технологично отношение, този магазин на веригата се отличава и с това, че в него намират място продукти на български стартъп компании. "За нас е привилегия да дадем възможност на млади и талантливи българи да реализират идеите си, предоставяйки им достъп до милионите ни клиенти", акцентира още Чернев.

  • Новият магазин посреща клиентите си с дигитално планиране на над 20 000 стоки с безкомпромисно качество и впечатляващи ценови предложения.
  • Смарт система изчислява поръчките и промоциите, като намалява хранителните отпадъци с до 22 000 000 кг./бр на година.
  • Три нови заведения за бързо хранене и игрална зона за деца увеличават клиентското преживяване и допълват One Stop Shopping концепцията на ритейлъра.

Сред специалните гости на откриването бяха министърът на иновациите и растежа Милена Стойчева, главният управител на Германо-българската индустриално-търговска камара - д-р Митко Василев и Елина Желева, управляващ партньор в launchlabs Sofia и инициатор на акселератора Future Verticals.

"Вие сте пример за компания, която дава възможност на малки и средни предприятия да бъдат част от цялата екосистема на бизнеса ви и която внедрява технологии в полза на хората и икономиката", заяви Милена Стойчева.

"Приветствам последователността на Kaufland в подкрепата им за младите хора - в партньорство с УНСС те реализират уникална бизнес академия, работят с много ученици и студенти, а в този магазин виждаме поредното надграждане с позициониране на продукти на стартиращи компании. Адмирации за това", подчерта д-р Митко Василев.

"Заради партньори като Кауфланд, ние като организатори на акселератор, можем да се похвалим с успехи - над 15 нови бизнес-партньорства със стартъпите, 800 хил лева привлечени инвестиции, 5 нови пазара и 4 пъти растеж на приходи при някои от стартъпите", коментира Елина Желева, която е управляващ партньор в launchlabs Sofia и инициатор на акселератора Future Verticals.

Kaufland България е създал добавена стойност в икономиката за над 1,63 милиарда лева

Най-голямата търговска верига у нас е създала добавена стойност в икономиката ни за над 1,63 милиарда лева

Данните са от доклад за нетната оценка на въздействието на компанията върху природния, социалния и икономическия капитал у нас

"Най-технологичният" хипермаркет на веригата е изграден върху площ от близо 10 000 кв.м. и е реализиран така, че да комбинира функционалност и устойчивост на пространството и материалите. Сградата е решена вертикално на 3 нива, две от които са отделени за етажен паркинг с 200 паркоместа. Това решение спестява хоризонтално застрояване и освобождава 40% повече зелени площи в рамките на терена.

Снимка 640349

Източник: Kaufland България

Смарт система за плащания и промоции

За планирането и позиционирането на стоките в магазина, Kaufland България използва иновативна смарт дигитална система, която изчислява необходимите всекидневни наличности от стоки и промоционалните предложения. Системата генерира заявки на база клиентското търсене в магазинната мрежа, давайки всекидневни решения, съобразени с очакванията на клиентите.

Тя спомага за прецизиране на доставките, минимизиране на възможностите от грешки и намаляване на хранителните отпадъци. Благодарение на нея, през последната година се реализират над 80 000 промоционални предложения в магазинната мрежа на веригата, а обемът на хранителни отпадъци се намалява с до 22 000 000 кг./бр. годишно.

Филиалът предлага на клиентите си разнообразен асортимент от над 20 000 артикула, сред които над 15 000 от хранителния и над 6500 от нехранителния сегмент. Отличителната за Kaufland витрина с обслужване предлага богат избор от повече от 400 артикула, сред които прясно месо, риба, млечни продукти, месни и млечни специалитети и деликатеси.

Над 100 приготвени на място хлебни и тестени изделия очакват клиентите и в собствената пекарна на компанията в магазина.

В подкрепа на българските производители

И в новия си филиал, Kaufland България продължава да разгръща подкрепата си за българските производители и да стимулира местното производство. В постоянния асортимент на веригата се предлагат над 5000 български продукта, като в новия магазин могат да бъдат открити 130 регионални предложения на производители от региона на София. Част от тях са представени в специално обособената зона "Фермерски пазар" с продукти от 26 семейни ферми и малки мандри.

Стартъпи

През последната година Kaufland България предприема различни действия за подкрепа на български startup компании. За първи път в Kaufland - Манастирски ливади място намират продуктите на две от компаниите, завършили успешно първия випуск на акселераторската програма Future Verticals, която се реализира от Sofia Launchlabs в партньорство с ритейлъра.

Иновативна система за проследяване, разработена от новаторите от Traceground, от днес ще дава допълнителна информация за произхода, отглеждането и съдържанието на пресен спанак "Брей!", а стартиращата компания за премиум продукти, базирани на българското розово масло - Rosеy"s Mark за пръв път ще предложи на клиентите на веригата своите 11 кулинарни изкушения.

Сред тях са висококачествен шоколад, розова вода за готвене, сладка и чай. В ход е подготовка за позициониране на продуктите на още няколко български startup компании, които също ще намерят място в новия филиал.

Три нови заведения за хранене

Наред с огромно разнообразие от качествени стоки представени в модерна и уютна обстановка, в новия си обект в Манастирски ливади Kaufland предлага поредната успешна вариация на своята One Stop Shopping концепция, чрез която пазаруването се превръща в цялостно клиентско изживяване.

Във вътрешността на магазина е обособена специална "кулинарна" зона с три заведения за хранене и интерактивен детски кът за игри. Новите партньорства, които намират място в Kaufland - "Манастирски ливади", са Grano Pizza Neapoletana, изцяло новият бранд Fish and Chips и Obento Sushi.

Широката гама от кулинарни предложения от цял свят е събрана на площ от 230 кв.м., като за нея е разработена единна модерна визия. Интериорът оптимизира пространството и го адаптира към съвременните стандарти за функционалност и стил.

Специално обособена игрална зона с интерактивен монитор с touch screen предлага над 10 образователни игри за деца между 4 и 10 годишна възраст. Те са подбрани така, че под формата на игра да развиват способностите на децата за концентрация, координация и аналитично мислене.

Освен с обектите за хранене и детската зона, пространството се допълва и с втората физическа аптека BENU в България.

Kaufland България отваря два нови обекта в София и разкрива 140 работни места

Kaufland България отваря два нови обекта в София и разкрива 140 работни места

Компанията е един от най-големите работодатели у нас с близо 7000 служители